امروز چهارشنبه , ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک دریچه

422

بازدید

21st جولای 2016


دانلود آهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک دریچه

Download New Music Dj Soroush SG Track – Daricheh

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی دیجی سروش اس جی ترک به نام دریچه با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ دریچه از دیجی سروش اس جی ترک

تنظیم : دی جی سروش اس جی ترک
دانلود آهنگ دریچه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

متن آهنگ دیجی سروش اس جی ترک دریچه

بیوگرافی دیجی سروش اس جی ترک

سید سروش طباطبایی ( تهران )

متولد ۱۳۵۶ – تهران – فرمانیه

دی جی سروش در سال ۸۴ تک آهنگی با منصور خسروانی به نام \”همه میدونن دنیای منی\” خواند که در آن سال همه فکر میکردن سندی این آهنگ رو خوانده است…
در اوایل سال ۸۶ تک آهنگ \”انتقام\” رو خواند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.دی جی سروش در این آهنگ از تکست بین آهنگ استفاده کرده بود و از این پس تصمیم گرفت که در بین تمام آهنگ هایی که تنظیم میکند یا میخواند از این شیوه استفاده کند. پس از این تک آهنگ موفق به همراهی ایمان ظهراب تک آهنگ موفق \”نزدیکتر\” خواند و تنظیم کرد. دی جی سروش پس از موفقیت این ۲ تک آهنگ تصمیم گرفت اولین آلبوم خود را به صورت غیر رسمی منتشر کند.این آلبوم \”پاخور\” نام داشت . دی جی سروش در اواخر سال ۸۶ کار تنظیم آلبوم خواننده ای تازه وارد به اسم علی عبدالمالکی به عهده گرفت.این آلبوم که \”خدانشناس\” نام داشت بسیار موفق منتشر شد.این آلبوم غیر رسمی مورد استقبال مردم به خصوص جوانان قرار گرفت.صدای زیبا و دلنشین عبدالمالکی و آهنگ سازی عالی دی جی سروش عامل این موفقیت بود.در یکی از تراک های این آلبوم به اسم \”خدانشناس\” دی جی سروش با عبدالمالکی خوانده بود. به فاصله چند ماه آلبوم دوم عبدالمالکی به اسم \”نامسلمون\” رو هم دی جی سروش تنظیم کرد که استقبال بسیار شدیدتری از آن شد.البته این آلبوم هم به صورت غیر رسمی منتشر شد! در اوایل سال ۸۷ دی جی سروش سخت مشغول آهنگ سازی آلبوم جدیدش به اسم \”راحتم کن\” بود که قبل از اینکه منتشر شود متاسفانه آهنگ های آن لو رفت و در بسیاری از سایت های دانلود دیده شد! این اتفاق باعث شد که استقبال بسیار کمی از این آلبوم شود.در این آلبوم ایمان ظهراب نیز دی جی سروش را همراهی کرده بود. در سال ۸۷ دی جی سروش چندین تک آهنگ خواند که بعضی از آنها مورد استقبال زیادی قرار گرفت.در اواخر سال ۸۷ دی جی سروش برای اولین بار کار تنظیم ۲ آهنگ در یک آلبوم رسمی بر عهده گرفت.این آلبوم از چنگیز حبیبیان بود و اسم دی جی سروش با نام سروش طباطبایی بر روی cd آن حک شد.
در سال ۸۸ دی جی سروش تنظیم آلبوم خواننده ای به نام حامد مهدی را برعهده داشت که این آلبوم هم در سبک خودش آلبوم موفقی بود . تا به حال آهنگ های تنظیم شده دی جی سروش بارها و بارها مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار گرفته است و به اسم خود منتشر کرده اند. دی جی سروش در حال حاضر مشغول جمع آوریه آلبومی برای آقای سعید ایمانی میباشد که این آلبوم بصورت غیرمجاز و از کمپانی آریارکوردز روانه بازار موسیقی خواهد شد و منتظر این آلبوم باشید و استدیو اس جی ترک با همکاری ایمان ظهراب و دی جی سروش در حال جمع آوری آلبومی برای امیر وکیلی میباشد. دی جی سروش مطمئنا از موفق ترین آهنگ سازان داخل ایران هست.

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید