امروز یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

آلبوم جدید رضا یزدانی به نام سلول شخصی

25

بازدید

31st دسامبر 2014


آلبوم جدید رضا یزدانی به نام سلول شخصی

Download New Album Reza Yazdani – Selloole Shakhsi

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای رضا یزدانی به نام سلول شخصی با بالاترین کیفیت
ترانه سرایان : اندیشه فولادوند ، مهدی ایوبی ، رضا داورزنی ، خسرو کیان راد ، علیرضا کیان راد
آهنگسازان و تنظیم کنندگان : میلاد عدل ، بهروز پایگان ، رضا یزدانی ، محمد خرمی نژاد و ستار اورکی

به منظور حمایت از صاحب اثر فقط یک آهنگ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفته است

 

نام قطعات آلبوم رضا یزدانی – سلول شخصی
 
سلول شخصی
آهنگ قدیمی
پله برقی
سیگار پشت سیگار
سمت هیچ
کلاشینکف
پائول نیومن
شلیک کن رفیق
کاشف
خاطرات پینه بسته
ما
مثه یه تصادف ناجور
تنظیم زئوس
خودزنی

 

بیوگرافی رضا یزدانی

 

رضا یزدانی متولد ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ خواننده ، نوازنده ، آهنگساز و هنرپیشه اهل تهران میباشد. او از نوجوانی موسیقی کار میکند. تخصص او در نواختن گیتار به‌ ویژه گیتار الکتریک میباشد. اشعار ترانه‌ های او بطور عمده درون مایهٔ اجتماعی دارند. لحن ترانه‌ های رضا یزدانی اغلب گلایه آمیز و پُرکنایه هستند.

 

یزدانی موسیقی حرفه‌ای را در ۲۵ سالگی با آهنگسازی و خوانندگی برای تئاتر دادگاه جنجال برانگیز در سال ۱۳۷۷ شروع کرد و بعد از آن نیز آهنگسازی و خوانندگی تئاتر اگر باران بخواهد را در سال ۱۳۷۸ انجام داد. او یک سال بعد توانست اولین آلبوم خود را به نام شهر دل روانه بازار کند. این آلبوم شامل اجرای اشعار مولانا با آهنگسازی خود بود. در سال ۱۳۸۲ و پس از آشنایی با یغما گلرویی طی همکاری مشترک با او آلبوم پرنده بی پرنده که در ابتدا « کپ نکنید » نام داشت را ارائه کرد.

 

یزدانی خوانندگی و آهنگسازی برای سینما را در سال ۱۳۸۳ با کار در فیلم‌های مسعود کیمیایی شروع کرد. حکم، رئیس ، محاکمه در خیابان و متروپل از جمله فیلم‌ های مسعود کیمیایی هستند که یزدانی در آن‌ ها فعالیت داشته است. یزدانی بیشترین تیتراژ را برای فیلم‌ های سینمایی خوانده ، از این رو به او خواننده سینما نیز می‌گویند ؛ تیتراژ فیلم‌هایی چون کیفر ، خود زنی ، خط ویژه ، چهره به چهره ، گام های معلق ، طهران تهران ( بازیگر و خواننده ) ، بوی گندم ( بازیگر و خواننده ) ، شب هزار و یکم و …

 

وی خواندن آهنگ تیتراژ مجموعه مرگ تدریجی یک رویا را نیز بر عهده داشت. او همچنین برای سریال قلب یخی هم چند آهنگ ( از جمله تیتراژ سریال ) خوانده است. رضا یزدانی در فیلم سینمایی طهران تهران به کارگردانی مشترک داریوش مهرجویی و مهدی کرم پور نقش آفرینی کرد و کار موسیقی آن فیلم هم بر عهده وی بوده است. او همچنین در فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست به کارگردانی محمدرضا خاکی نیز ایفای نقش کرده است. پس از انتشار آلبوم هیس ، یزدانی شروع به اجرای چندین کنسرت در تهران و دیگر شهرها کرد که در کنسرت مربوط به ۲۶ اسفند ماه ۱۳۸۹ با اجرای حماسی ترانهٔ خلیج فارس تمامی تماشاچیان را به ایستادن در سالن وا داشت. رضا یزدانی در بهمن ۱۳۹۱ در شیراز کنسرت برگزار کرد که با استقبال خوبی همراه بود. طراحی صحنه و دکور کنسرت‌ های او خاص بوده و مورد توجه علاقه‌مندان قرار می‌ گیرد.

 

رضا یزدانی در تیر ماه همان سال قطعه خود زنی با ترانه‌ ای از بابک صحرایی و موسیقی ستار اورکی را منتشر کرد. این قطعه تیتراژ فیلم سینمایی خود زنی به کارگردانی احمد کاوری است.

 

یزدانی در شب تولد خود در تاریخ سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ نیز قطعه نوستالژی را منتشر کرد که مروری بر آثار خاطره انگیز وی است. در این قطعه از ترجیع بند ترانه‌ های شمال ، کوچه ملی ، پیکان ، لاله زار و کافه نادری استفاده شده که همگی اثر یغما گلرویی بوده است و قسمت‌ های دیگر ترانه نیز سروده حسن علیشیری است. تنظیم قطعه نوستالژی بر عهده محمد خرمی نژاد بوده است.

 

آلبوم هفتم رضا یزدانی ساعتا خوابن نام گرفت. در نخستین تیزر گفته شده بود با ارائه این آلبوم سه‌ گانه ساعت‌ های رضا یزدانی – ساعت فراموشی ، ساعت ۲۵ شب و ساعتا خوابن – به پایان می‌ رسد و سرانجام ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ آلبوم هفتم این هنرمند منتشر شد.

 

نکته قابل توجه در مورد رضا یزدانی اینکه قطعات زیادی را برای شهر تهران اجرا کرده است مانند : جردن ، لاله زار ، کافه نادری ، مترو ، تهران سیم آخر ، برج ، کوچه ملی ، گرامافون ، تهران گردی و بگو تهران.

 

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

 
 

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید