امروز یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی به نام مثل مجسمه

43

بازدید

24th ژوئن 2015


آلبوم جدید مهدی یراحی به نام مثل مجسمه

Download New Album Mehdi Yarrahi – Mesle Mojasameh

دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی به نام مثل مجسمه با بالاترین کیفیت
به منظور حمایت از صاحب اثر فقط یک آهنگ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفته است
+ شما می توانید این آلبوم را به صورت آنلاین خریداری نمایید

 

نام قطعات آلبوم مهدی یراحی – مثل مجسمه
 
مثل مجسمه
آشوب
باید می شناختیم همو
آخرین اسیر
داره گریه می کنه
بهونه
سال درد
دوست نداشت
اشکو بارون
انفرادی
اشتباه
شونه های تو
 

بیوگرافی مهدی یراحی

 

مهدی یراحی متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۰ در اهواز می باشد. علاقه مهدی یراحی به موسیقی زمانی شکل گرفت که در مسابقات تلاوت قرآن بین سنین ۱۰ تا ۱۳ سال ناخود آگاه مجذوب نظم و چینش آیات قرآن کریم شد. در دوران راهنمایی نیز تلاش های جست و پا گریخته ای در زمینه موسیقی انجام داد. مهدی یراحی نواختن گیتار و پیانو را به صورت عملی فرا گرفته و به طور کامل به این دو ساز مسلط است. یراحی در سال ۱۳۷۹ تلاش خود را برای خلق یک آلبوم آغاز می کند اما از وزارت فرهنگ مجوزی دریافت نمیکند. وی آموختن موسیقی را در جوانی و نزد علی کسرائی شروع کرد ؛ در سال ۱۳۷۹ اولین آلبومش را به وزارت ارشاد سپرد. این آلبوم مجوز نگرفت و هیچ‌گاه منتشر نشد. آلبوم‌ های بعدی او در سال‌ های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۳ سرنوشت مشابهی داشتند. او در زمستان ۱۳۸۵ ، کار بر روی آلبوم جدیدش را آغاز کرد. این آلبوم در سال ۱۳۹۰ ، با نام « منو رها کن » منتشر شد.
 
مهدی یراحی اغلب ملودی هایش را از روی ترانه ها می سازد اما گاهی اوقات نیز ترانه ها را از روی ملودی ها می سازد. از گروه پینک فلوید به خصوص آلبوم دیوار ، به عنوان جریانی به شدت موثر در آینده موسیقی خود اشاره می کند. آوای استاد محمدرضا شجریان ، فرهاد مهراد ، ابراهیم حامدی ، داریوش اقبالی ، معین ، فریدون فروغی و مرحوم هایده ، هم چنین ام کلثوم و عبدالحلیم حافظ را که از بزرگترین خوانندگان موسیقی عرب هستند را بسیار می پسندد. او در سال های دور به رشته ی کارگردانی علاقه پیدا کرده و رشته فیلم نامه نویسی را در مقاطع بالاتری ادامه داد. آثار دکتر علی شریعتی و پائولو کوئلیو از کتاب های محبوب و مایکل جکسون ، جرج مایکل ، ویتنی هیوستون ، کریستینا آگویلرا و استینگ خوانندگان مورد علاقه ی او در دنیای موسیقی غرب هستند و هم چنین در سینما ، قدرت بازیگری ال پاچینو ، چارلیز ترون و مونیکا بلوچی را بسیار می پسندد.
 
از مهم‌ ترین همکاران یراحی می‌توان به احسان علیخانی ، سیروان خسروی ، هومن نامداری ، رضا تاجبخش و روزبه بمانی اشاره کرد. یراحی با اجرای تیتراژ « ماه عسل » به شهرت رسید و با بازخوانی ترانه « علی مودک » ( ساخته کاظم الساهر ) که یکی از ترانه‌ های قدیمی عراقی است ؛ به محبوبیت فراوان دست یافت. مهدی یراحی پیش از آن که یک خواننده باشد آهنگساز و تنظیم کننده بی حاشیه ای بوده است که سابقه همکاری با خواننده هایی همچون علی لهراسبی ، سعید شهروز ، بهروز صفاریان و مهدی یغمایی و … را در کارنامه دارد. در آلبوم ( منو رها کن ) روزبه بمانی با نام مستعار بهزاد بمانی معرفی شده است. در نظر سنجی دومین دو سالانه وب سایت موسیقی ما آلبوم امپراطور برنده بهترین آلبوم موسیقی ، قطعه موسیقی پاپ و قطعه ترانه موسیقی را از آن خود کرد. آلبوم سوم مهدی یراحی در ۳ تیر ۹۴ وارد بازار شد.

 

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

 

 
 

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید