امروز جمعه , ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید سامی یوسف به نام پاییز + موزیک ویدئو

75

بازدید

28th ژوئن 2015


آهنگ جدید سامی یوسف به نام پاییز

Download New Music Sami Yusuf – Autumn

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامی یوسف به نام پاییز با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ پاییز از سامی یوسف
دانلود آهنگ پاییز با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

 

بیوگرافی سامی یوسف

 

سامی یوسف با نام اصلی سیامک رادمنش متولد ۳۰ تیر ۱۳۵۹ برابر با ۲۱ ژوئیه ۱۹۸۰ در تهران بوده و تهیه‌ کننده ، آهنگساز ، ترانه‌ سرا و خواننده ساکن در بریتانیا است که در ترانه‌ هایش به مضامین اسلامی می‌ پردازد. وی یکی از دو فرزند بابک رادمنش ترانه سرا و موزیسین است. سامی یوسف معتقد به اینترناسیونالیسم اسلامی است و اصراری به بر اصلیت ایرانی خود ندارد. او از سوی مجله تایم آمریکا به عنوان « بزرگترین ستارهٔ راک اسلام » و از سوی مجله گاردین انگلستان « ستاره راک مقدس » معرفی شده‌ است.

 

وی در همان اوایل کودکی با سازهای پیانو ، ویولن و سازهای ایرانی چون تار و سنتور آشنا میشود. سامی در ۱۸ سالگی به فرهنگستان سلطنتی موسیقی در لندن ، یکی از معتبرترین آکادمی‌ های جهان در زمینه موسیقی میرود تا موسیقی را به شیوهٔ تخصصی بیاموزد.

 

سامی یوسف مسلمانی است که هدفش را ایجاد تفاهم بین فرهنگ‌ ها از طریق ترویج ارزش‌ های جهانی و تجلیل از روح انسانی می ‌داند. وی همچنین از موضوعات اجتماعی و بشر دوستانه در موسیقی خود استفاده می‌کند.

 

عده ‌ای موفقیت سامی یوسف را به علت چهره او و یا کلیپ ‌هایی که از آهنگ‌ هایش ساخته می‌ شود ، می‌ دانند اما بی شک مضامین اجتماعی ، آرمان‌ گرایانه و اعتراضی ترانه‌ ها و آهنگ‌ هایش هم در این موفقیت ، بخصوص در موسیقی جهان اسلام ، بی‌ تأثیر نیست.

 

سامی یوسف در سال ۲۰۰۵ با دختری آلمانی به نام مریم ازدواج می‌کند که پنج سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۰ مسلمان می‌ شود و خود سامی یوسف می‌ گوید که او در ۱۶سالگی از نظر روحی بیدار می‌ شود و راه اسلام را در پیش می ‌گیرد و به اسلام خدمت کند که در سال ۲۰۰۳ در آلبوم المعلم همکاری می‌ کند.

 

سامی یوسف به زبان‌ های انگلیسی ، ترکی استانبولی ، ترکی آذربایجانی ، فارسی ، اردو ، مالایی و عربی ترانه‌ هایی خوانده است. وی در سال ۲۰۱۲ در محکومیت توهین به پیامبر بزرگ اسلام ، ترانه « این یک بازی است » را خواند و از طرفدارانش خواست در محکومیت این حرکت بازدید این ترانه را به میلیون در یوتیوب برسانند. این ترانه به سه زبان ترکی ، انگلیسی و اردو خوانده شده است.

 
 

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید