امروز شنبه , ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید محمد فیض به نام بی آر بی

31

بازدید

17th مارس 2015


آهنگ جدید محمد فیض به نام بی آر بی

Download New Music Mohammad Feiz – BrB

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد فیض به نام بی آر بی با بالاترین کیفیت
ترانه : امین بامشاد ، آهنگ : نیکلاس نامی ، تنظیم ، میکس و مستر : سعید سام
دانلود آهنگ بی آر بی از محمد فیض
دانلود آهنگ بی آر بی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

 

بیوگرافی محمد فیض

 

محمدرضا فیض ، متولد ۲۹ اسفند ماه ۱۳۶۵ ، خواننده ، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی است. علاقه بسیار زیاد وی به موسیقی در دوران کودکی و نوجوانی و نیز حمایت و تشویق خانواده اش که همواره خود را مدیون آنها می‌ داند موجب گردید تا در زمستان ۱۳۸۱ ، ایران را به قصد فراگیری موسیقی به صورت آکادمیک به مقصد ایالات متحده ترک نماید.

 

وی مشاهده و ارائه آثار موسیقی دهه ۶۰ را در سنین نوجوانی ، آغازی بر فعالیت های جدی خود در عرصه موسیقی می داند. همین موضوع باعث شد تا محمدرضا فیض در سن ۱۸ سالگی با اصول نوازندگی سازهایی چون گیتار ، پیانو و کیبورد آشنا گردد. بستر فراهم شده و زیر ساخت های انتقال اطلاعات و به خصوص اینترنت باعث شد تا وی با انتشار اینترنتی قطعات ، فعالیت حرفه ایی خود را آغاز نماید. در این مسیر و در سال ۱۳۸۹ وی با انتشار قطعه ( کاش یکی عاشقم می شد ) به شهرت رسید. ترانه این اثر ، کاری از امین بامشاد بود که با نوازندگی فوق العاده گیتار پیمان منتظمی و تنظیم ( نامی ) ، اثری ناب با استانداردهای روز را تولید نمود.

 

وی پس از آن تاریخ چندین تک آهنگ را در فضای سایبری منتشر نمود. سال ۱۳۹۲ ، وی با نوازنده ، آهنگساز ، تنظیم کننده و تهیه کننده چیره دست ایرانی ، میثم مروستی آشنا شد. طی این دوران ، وی مراحل تولید نخستین آلبوم خود را با نظارت و همکاری مستقیم میثم مروستی آغاز نمود. در دوره تهیه این آلبوم ، محمدرضا فیض افتخار آشنایی با شهاب رمضان را پیدا کرد و این آشنایی به خلق چهار اثر زیبا با فضایی مدرن در این آلبوم منتهی گردیده است.

 

در این آلبوم تاکنون ، هنرمندان سرشناسی چون امیر ارجینی ، علی استیری ، امین بامشاد ، سیاوش میرزایی ، سید محمد کاظمی ، میثم مروستی ، فرشاد فارسی ، سعید سام ، شهاب رمضان ، محمد فلاحی ، سید رضا پور رضوی ، بهنام دریانی همکاری داشته اند و با توجه به شرایط رو به بهبود در این آلبوم پیش بینی میشود تا چهره های سرشناس دیگری نیز به مجموعه عوامل این گروه اضافه گردند.

 
 

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید