امروز جمعه , ۲۵ خرداد , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود آلبوم جدید لیبل فاز رپ آدرنالین

2,016

بازدید

3rd دسامبر 2015


دانلود آلبوم جدید لیبل فاز رپ آدرنالین

Download New Album Fazrap Label – Adrenaline

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای لیبل فاز رپ به نام آدرنالین با بالا ترین کیفیت
دانلود آلبوم آدرنالین از لیبل فاز رپ
[  با حضور : حصین ، پایا ، رضا پیشرو ، صادق ، علی اوج ، سینا شاهکار و … ]
دانلود آلبوم آدرنالین با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

متن آهنگ های آلبوم لیبل فاز رپ آدرنالین

بیوگرافی لیبل فاز رپ

 بیوگرافی صادق

صادق واحدی (متولد کرج، ۷ اردیبهشت ۱۳۶۹) با نام هنری صادق خواننده رپ فارسی است. صادق از طریق حصین اولین آهنگ رسمی خود با نام «جفت کفش» را منتشر کرد. چندی بعد نیز اولین آلبوم رسمی خود با نام «صبح بخیر ایران» را منتشر کرد که در این آلبوم آهنگ‌های «جفت کفش» و «سنگین» به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. در سال ۱۳۹۰ صادق آلبوم کوتاهی با نام «شبا، رد پا، تنهایی» را به همراه حصین منتشر کرد که با محبوبیت زیادی همراه شد. حرفهای صادق در آهنگهای او بیشتر دلنوشت و چالشهای فردیست. تک آهنگ «اعتراف» و «تکرار» به همراهی علی اوج از بهترین آهنگهای اوست. او در آهنگ عاشق زندگیمم با دانیال همکاری داشته است. همچنین صادق اولین ویدیو خود را به نام نپرس با کارگردانی احمد پارسا پخش کرد. مضمون بیشتر آهنگ های این خواننده خداوند و درستی و راستی است.

بیوگرافی حسین ابلیس

حسین رحمتی (زادهء ۱۲ مرداد ۱۳۶۷ در مشهد) با نام هنری حصین ابلیس خواننده رپ پارسی است. حصین کار خود را با گروه ۰۵۱ آغاز کرد.
حصین در سن ۱۸ سالگی رپ خوانی را به صورت زیرزمینی ، با کیفیت پایین و خانگی آغاز کرد.به عبارتی سال ۱۳۸۱ شروع کار حصین با گروه ۰۵۱ و آهنگ تو زنده میمونی زده شد. اعضای اولیه گروه ۰۵۱ حصین ، کنبین، رضا، مستر کیلر و مبهم بودند که بعدها کسان دیگری مثل حسین تهی نیز به گروه پیوستند. بدلیل اینکه اکثر اعضای گروه اهل مشهد بودند نام ۰۵۱ را که از ابتدای کد شهر مشهد گرفته شده بود برای گروه انتخاب کردند.

بیوگرافی رضا پیشرو

محمدرضا ناصری آزاد (متولد بهمن ۱۳۶۴ در تهران) ملقب به پیشروخواننده، آهنگساز، تهیه‌کننده و ترانه سرای رپ فارسی است. وی در ابتدا از اسم ۳PAC استفاده میکرد ولی با مشورت بعضی دوستان به پیشرو تغییر داد. او در آلبوم «جنگل آسفالت» با سروش لشگری همکاری داشته‌است
او در سال ۷۸ فعالیت خود را بطور غیر حرفه‌ای شروع می‌کند و بعد از اینکه با هژیر و شایان نتواست همکاری کند با حصین همکاری می‌کند و اولین کارهای خود را با کیفیت پایین و خانگی ضبط می‌کند در سال۸۲ اولین آلبوم خود را با نام وقت کثیف بیرون می‌دهد. او در سال ۸۴ با اعضای ۰۲۱ آشنا می‌شود و لقب خود را از ۳pac به پیشرو تغییر می‌دهد. یکسال بعد با همکاری هیچکس، امیر تتلو و بابک تیغه آلبوم واقعیت تلخ را بیرون می‌دهد که باعث معروفیتش در بین هم سبک‌های خود می‌شود.

در آبان سال ۸۵ به فکر کار بر روی آلبوم جدیدش افتاد و پس از یک سال یعنی در سال ۸۶ آلبوم جدیدش با نام جهنم ساکت و با همکاری هیچکس و تتلو منتشر شد که از موفقیت بالایی نیز برخوردار شد و با موضوع بیوگرافی خودش بود.

دانلود باکس