امروز جمعه , ۲۵ خرداد , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود آلبوم جدید پازل باند قایق کاغذی

46

بازدید

9th آگوست 2016


دانلود آلبوم جدید پازل باند قایق کاغذی

Download New Album Pazzel Band – Ghayegh Kaghazi

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای پازل باند به نام قایق کاغذی با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم قایق کاغذی از پازل باند

دانلود آلبوم قایق کاغذی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

متن آهنگ های آلبوم پازل باند قایق کاغذی
به نقل از سایت موزیکفا ، نخستین آلبوم رسمی این گروه به نام «قایق کاغذی» روانه بازار شده.

«پازل بند» در سال‌های گذشته با چهره‌های سرشناسی چون رضا صادقی، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، علی لهراسبی و… در قالب آهنگساز و تنظیم‌کننده همکاری داشته، در نخستین آلبوم رسمی خود در تلاش است با تولید و انتشار آثاری در خور توجه مخاطبان موسیقی، قابلیت‌های بالای خود را در این عرصه به نمایش بگذارد. «پازل بند» در ماه های گذشته تک قطعاتی نیز درفضای مجازی منتشر کرده که آمار دانلود بالایی را نیز به خود اختصاص داده است.

علی رهبری (خواننده و آهنگساز) و آرین بهاری (تنظیم کننده و میکس و مسترینگ) اعضای پازل بند را تشکیل می‌دهند. عمده آثار آلبوم «قایق کاغذی» نیز برای مخاطب نسل جدید پاپ تولید شده تا با توجه به ذائقه مخاطب این روزهای بازار موسیقی، استقبال خوبی از این آلبوم به عمل بیاید.

جزئیات آلبوم «پازل بند» که به تهیه کنندگی شرکت «آوازی نو» تولید شده، زمان دقیق انتشار و تیزر رسمی انتشار این آلبوم به همراه یک قطعه جدید از این گروه در روزهای آینده به صورت اختصاصی در «موزیکفا» منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

بیوگرافی پازل باند

گروه پازل در آبان ماه سال ۹۰ کار خود را آغاز نمود و هم اکنون یکی از بهترین گروه های حال حاظر ایران به شمار می آید . این تیم از یک سرپرست و ۳ عضو تنظیم کننده و آهنگساز و ۲ شاعر اصلی برای اشعار و ویرایش اشعار دیگر تشکیل شده است . این گروه با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ کشور کار خود را شروع کرده و در سال گذشته کالکشن اول خود را منتشر کرده است .

دانلود باکس