امروز جمعه , ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی گریه میکنم برات

73

بازدید

21st ژوئن 2016

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی گریه میکنم برات

Download New Music Fereydoun Asrayi – Gerye Mikonam Barat

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات با بالا ترین کیفیت
دانلود آهنگ گریه میکنم برات از فریدون آسرایی
ترانه : مجید صالحی ، آهنگ و تنظیم : پیام شفاهی
دانلود آهنگ گریه میکنم برات با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

متن آهنگ فریدون آسرایی گریه میکنم برات

بیوگرافی فریدون آسرایی

فریدون آسرایی متولد ۱۳۳۵ بوده و در منطقه آسارا در ۴۰ کیلومتری کرج در جاده چالوس به دنیا آمد. بعد از تحصیلات در ژوئیه ۱۹۸۷ به کانادا شهر ونکوور رفت و ۱۴ سال در آنجا زندگی کرد.

سال ۱۹۸۸ گروه غزال و ۲ سال بعد هم گروه پرواز را با حضور کامران ، هنگامه ، رامین زمانی و … راه انداخت که ترانه ایران ایرانم نشانی از این گفته است.

او اولین آلبومش را با تنظیم رامین زمانی و با نام اولین سلام که ترانه‌ هایش عباتند از : اولین سلام ، جدایی ، جاده عشق ، تو ای یار ، شاهچراغ ، گل اندام ، قربونت و دختر بندر را در سال ۱۳۸۰ به بازار روانه کرد و به ایران بازگشت. ( آن زمان خوانندگانی چون اعتمادی و اصفهانی تازه مطرح شده بودند )

از نظر او آلبوم اولش نمره قبولی نگرفت به همین خاطر خواست آلبوم بعدیش را در ایران جمع و جور و در لس آنجلس به بازار فرستد. از جانب دکتر چراغعلی به پدرام کشتکار معرفی شد و ترانه خونه به خونه را با او به ثبت رسانید. پس از آنکه کار آلبوم آدم و حوای شادمهر عقیلی توسط بهروز صفاریان به پایان رسید فریدون به بهروز توسط پدرام معرفی شد. روزی در استودیو و در سر ضبط قطعه ستاره بهنام برادر بهروز به فریدون پیشنهاد خوانندگی مهمان در این ترانه شد. او نیز این ترانه را اجرا کرد و … پدرام و بهروز نیز با تلاش و اصرار زیاد توانستند فریدون را به ارئه آلبوم در ایران متقاعد کنند. البته خود او دلیل‌ های زیادی از جمله سن زیاد مادرش را برای این کار داشت.

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید