امروز جمعه , ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار زنده نمیمونم

24

بازدید

2nd جولای 2016


دانلود آهنگ جدید قاسم افشار زنده نمیمونم

Download New Music Ghasem Afshar – Zendeh Nemimonam

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی قاسم افشار به نام زنده نمیمونم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ زنده نمیمونم از قاسم افشار

ترانه : علی بحرینی ، آهنگ و تنظیم : بردیا اصفهانی
دانلود آهنگ زنده نمیمونم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

متن آهنگ قاسم افشار زنده نمیمونم

بیوگرافی قاسم افشار

قاسم افشار یا بهرام افشار (متولد ۱۳ آبان ۱۳۳۰) از گویندگان با سابقه خبر شبکه اول صدا و سیما است. او که از ابتدای انقلاب ۱۳۵۷ گوینده اصلی اخبار سیاسی در این سازمان بود، پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ دیگر در اخبار تلویزیون ایران ظاهر نشد
قاسم افشار در ۱۳ آبان سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران و قصرشیرین طی کرد. سپس برای ادامه تحصیل به مدرسه عالی پارس رفت و در رشته روانشناسی ادامه تحصیل داد. با وقوع انقلاب فرهنگی تحصیلات دانشگاهی او نیمه‌تمام ماند. ولی بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها کارشناسی روانشناسی را از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرد. او سپس کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ نمود.

او از کودکی و دوران مدرسه به اجرای برنامه علاقه داشت و در دوره دبیرستان این علاقه به سمت گویندگی خبر کشیده شد. وی علاوه بر گویندگی اخبار صدا و سیما، به عنوان کارشناس ارشد با سازمان پژوهش‌های علمی نیز همکاری می‌کرده‌است.
دوران کاریش در صدا و سیما

افشار از سال۱۳۵۸ یا ۱۳۶۰ کار گویندگی خبر را در صدا و سیما آغاز نمود او از قدیمی‌ترین گویندگان صدا و سیما بود. سعید فانیان مدیرسابق شبکه سوم سیما در سایت شخصی خود گفته که قاسم افشار فقط در موارد اندکی با رادیو همکاری کرده و همواره گوینده اصلی مشروح اخبار تلویزیون بوده‌است. به گفته فانیان، افشار همواره بعنوان چهره شاخص خبر سیما مطرح بوده و در کار خویش مسلط بود.

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید