امروز جمعه , ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی غیرممکن

35

بازدید

5th دسامبر 2015


http://dl.tadalafilgencialis.com/Music/Morteza-Pashaei/1449264987.jpg

Download New Music Morteza Pashaei – Gheyre Momken

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مرتضی پاشایی به نام غیر ممکن با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ غیر ممکن از مرتضی پاشایی

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی ، تنظیم : انوشیروان تربتی
دانلود آهنگ غیرممکن با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

به گزارش رسانه موزیکفا : تک قطعه «غیرممکن» همزمان با سالروز درگذشت مرتضی پاشایی منتشر شده

برادر این خواننده پاپ صبح امروز ضمن بیان این مطلب درباره این اثر توضیح داد: «این قطعه یکی از قطعاتی‌ست که با صدای مرتضی خوانده شده بود و به یک خواننده دیگر واگذار شده بود. این خواننده پس از مدتی با مراجعه به ما اعلام کرد که چون این قطعه با صدای مرتضی بسیار دلنشین و سوزناک اجرا شده، نمی‌خواهد روی آن بخواند و آنرا به خود ما واگذار کرد.» مصطفی پاشایی در ادامه افزود: «کیفیت صدای مرتضی در این اثر در حد استاندارد بود و همین باعث شد که تصمیم بگیرم این اثر را با صدای خود مرتضی منتشر کنیم و ملودی دیگری از آثار منتشر نشده مرتضی را به این خواننده جوان واگذار کنیم تا به نوعی از ایشان نیز بابت این اقدام محترم، سپاسی به عمل آید.»

این قطعه «غیرممکن» نام دارد و ترانه آنرا «مهرزاد امیرخانی» سروده است. ملودی این اثر از ساخته‌های خود مرتضی پاشایی است و انوشیروان تربتی نیز آنرا تنظیم کرده است.

برادر خواننده محبوب پاپ در انتهای صحبت های خود نیز درباره وضعیت و سرانجام آلبوم «گل بیتا» که زنده یاد پاشایی ده سال پیش امتیار قانونی مادی و معنوی آنرا به شرکت طرف قرارداد واگذار کرده است و گفته میشود در سالروز فوت این خواننده بدون هیچ تبلیغاتی قرار است وارد بازار شود نیز توضیح داد: «امتیاز قانونی این آلبوم در اختیار شرکت مذکور است و بنابراین ما هیچگونه تصمیمی نمی توانیم درباره این اثر بگیریم. این موضوع و انتشار یا عدم انتشار این اثر فقط و فقط در حوزه احتیارات شرکت مذکور است و قانونا آنها تصمیم گیرنده نهایی برای انتشار یا عدم انتشار این آلبوم هستند.»

متن آهنگ مرتضی پاشایی غیرممکن

من هنوز وقتی که با غمت درگیرم    چشام میبندم سمت دریا میرم

مثل اوارم که رو خودم میریزم     تا ته این تقویم من فقط پاییزم

غیر ممکن یعنی من و تو تو ساحل   عاشق هم بودن زیر ماه کامل

غیر ممکن یعنی تو برام دلتنگی     یعنی میفهی که تو همین اهنگی

توی ساحل تنها   غرق میشم با تو    به چشام برگردون چشای دریات

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی غیر ممکن

خیلی دوست دارم تو باید برگردی    تو که رویاهام غیر ممکن کردی

غیر ممکن یعنی من و تو تو ساحل   عاشق هم بودن زیر ماه کامل

غیر ممکن یعنی تو برام دلتنگی     یعنی میفهی که تو همین اهنگی

بیوگرافی مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ – درگذشتهٔ ۲۳ آبان ۱۳۹۳) خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ ایرانی بود
پاشایی در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در اینترنت به شهرت رسید. او نخستین آلبوم رسمی خود، «یکی هست» را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد. آلبوم‌های «گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگرِ او هستند که تا پیش از درگذشتش به‌صورت رسمی منتشر نشده‌بودند و آلبوم «اسمش عشقه» در تابستان ۹۴ به طور رسمی منتشر خواهد شد.

وی از آذر ۱۳۹۲ به تشخیص پزشکان به سرطان معده مبتلا شد و در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۳۰سالگی درگذشت. او دانشجوی رشتهٔ گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته‌است. موسیقی را از چهارده‌سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

مرتضی پاشایی از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی حس خاص و مبهمی داشت. او از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتیِ قطعات خود شروع به کار کرد. او با قطعهٔ «یکی هست» به شهرت رسید. کارشناسان، او را از پیروان سبک محسن یگانه و شادمهر عقیلی می‌دانند مرتضی پاشایی در پاییز سال ۱۳۹۱ باانتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان آلبوم‌دار پاپ ایران پیوست.

ترانهٔ «یکی هست» از کارهای شاخص پاشایی دانسته می‌شود. پاشایی ترانهٔ «عصر پاییزی» را برای مجموعهٔ تلویزیونی به همان نام ساخته‌بود که مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آن اجازهٔ پخش ندادند. پاشایی نیز «عصر پاییزی» را در اینترنت منتشر کرد که به یکی از محبوب‌ترین ترانه‌های او تبدیل شد.او همچنین ترانهٔ «نگران منی» را به‌عنوان تیتراژ برنامهٔ تلویزیونیِ ماه عسل سال ۹۳ اجرا کرده‌بود..

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید