امروز پنج شنبه , ۲۴ خرداد , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود بازار ، مایکت و گوگل پلی از پی سی افزار

67

بازدید

11th فوریه 2021

از جمله وب سایت های معتبر در دنیای اندروید می توان به سایت پی سی افزار اشاره نمود. این سایت با دارا بودن هزاران برنامه و نرم افزار اندروید از پیشتازان این زمینه است.
برای دانلود هر محصول اندروید فقط کافیست در گوگل نام برنامه را تایپ نموده و در قسمت نتایج گوگل وارد این سایت معتبر شوید. در این وبسایت قسمت جستجو برای کاربران قرار داده شده است طاهر شخصی هر محصولی را که بخواهد در آن تایپ نموده تا سایت محصول مورد نظر را برای او نمایش دهد.
همانگونه که می دانیم از جمله مهم ترین و پرطرفدارترین مارکت های اندروید می توان به گوگل پلی اشاره نمود. این فروشگاه اندروید در سرتاسر جهان مخاطبان به طرفداران بسیار زیادی دارد که برای دانلود نرم افزار و یا بازی مورد نظر خود به آن مراجعه می کنند. پس برای دانلود گوگل پلی از پی سی افزار کافیست به قسمت مارکت های اندروید رفته و گوگل پلی را از آنجا انتخاب کنید و دریافت این اپلیکیشن کنید.
همانگونه که در قسمت‌های پیشین نیز به اشاره نمودیم از محبوب ترین فروشگاه های اندروید می توان به بازار اشاره نمود. برای دانلود بازار از پی سی افزار نیز میتوانید وارد بخش مارکت های اندروید شوید اقدام به دانلود و نصب آن بر روی گوشی موبایل خود کنید.
از جمله مهمترین و پر طرفدار ترین مارکت های اندروید داخلی دیگر می‌توان به مایکت اشاره نمود که حاوی هزاران نرم افزار و بازی اندروید در دسته بندی های مختلف است. برای دانلود مایکت از پی سی افزار نیز می توانید همچون گزینه های قبلی وارد بخش مارکت های اندروید.

برچسب ها