امروز شنبه , ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳ شما در مــــــوزيــــــكــــــفــــــا هستید.

مطالب محبوب بیشتر

مطالب جدید بیشتر

دانلود آهنگ جدید

دانلود آلبوم جدید مهرداد آسمانی نبض گل

211

بازدید

21st دسامبر 2015


دانلود آلبوم جدید مهرداد آسمانی نبض گل

Download New Album Mehrdad Asemani – Nabze Gol

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای مهرداد آسمانی به نام نبض گل با بالاترین کیفیت
دانلود آلبوم نبض گل از مهرداد آسمانی
دانلود آلبوم نبض گل با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

متن آهنگ های آلبوم مهرداد آسمانی نبض گل

بیوگرافی مهرداد آسمانی

مهرداد آسمانی با نام هنری مهرداد متولد ۲۵ تیر ۱۳۴۶ در تهران ، خواننده ، آهنگساز و تنظیم‌ کننده‌ ی ایرانی مقیم لس‌ آنجلس می باشد. او تاکنون ۱۱ آلبوم موسیقی مستقل و یک آلبوم موسیقی مشترک منتشر کرده است. مهرداد دو پسر به نام‌ های مهرزاد و ماهان دارد.

دورانِ کودکی او در حالی گذشت که خانواده‌ ی وی در خیابان حافظ ساکن بودند. آسمانی ، دوران تحصیل خود را در دبستان فیروز کوهی و مدرسه‌ ی راهنمایی هدف گذراند و پس از اخذ دیپلم ، از دبیرستان هدف شماره ۲ ، هم‌ زمان با سال‌ های جنگِ عراق و ایران ، در کنکور سراسری شرکت کرد و قبول شد. با این‌ حال ، وی تصمیم گرفت برای دفاع از وطن به جبهه‌ ی جنگ برود. مدّت حضورِ مهرداد آسمانی در جبهه‌ های جنگ نزدیک به ۲۷ ماه بود.

آسمانی همزمان با تحصیل ، نزد اساتید فن به فراگیری موسیقی پرداخت و پس از اجرای چندین آهنگ برای رادیو و تلویزیون ایران ، زمانی‌ که عرصه را برای انجامِ فعالیت‌ های هنری آزاد تنگ دید ، در سال ۱۹۹۲ به لس‌ آنجلس کوچ کرد. اولین آلبومِ موسیقیِ مهرداد آسمانی با عنوان « صدای خورشید » منتشر شد که ترانه‌ های « لیسانسه » ( شما که سواد داری ، لیسانس داری ) و « خانومی » از معروف‌‌ ترین کارهای این آلبوم است. این آلبوم به صورت زیر زمینی در ایران ضبط شد و برخی از ترانه ها در لس آنجلس تنظیم شد و پخش شد.

دانلود باکس